יום שלישי, 23 בספטמבר 2008

חומר למחשבה!

* העולם זונה הוא! - יש כסף הכל פתוח , אין כסף הכל סגור! (תתפלאו זה נכון תחשבו על זה)

* פעם עבדתי במפעל מול מכונה! וואלה הרגשתי משועבד לה... כאילו אני משרת אותה
והכל לטובת 20 שקלים לשעה! (מי המכונה אני או היא?)

* הבנק הוא רובין-הוד ב REVERSE - לוקח לעניים ונותן לעשירים! דוגמא: יש לך מליון שקלים בחשבון
תקבל ריבית שנתית שמשתווה למשכורת של 6000 שקלים! יש לך מינוס יצמידו לך ריביות מטורפות!

* סיפור אמיתי! - ידידה שלי לא התגייסה לצה"ל בת 19 הייתה ומצאה עבודה בהייטק ללא כל הכשרה
בשעה שאני בעל תעודות והכשרות ואני עובד בעבודה פיזית קשה ומשתכר בחצי ממה שהיא מרוויחה! רק בישראל!

* עוד מכרה שלי... עבדה במשרד רציני כל יום מ 7:30 עד 17:30 שזה אומר 10 שעות + שעתיים נסיעה הלוך ושוב
+ לישון מוקדם ולקום מוקדם... בשביל 4500 שלקים! כיום היא עובדת כנערת ליווי וב 2 לקוחות עושה 500 שקל ביום
לומדת פדיקור ומניקור... איזה חיים אה?

אין תגובות: